Facebook

Beoordelingen van Ristorante Musica Almere

Recente recensies van Ristorante Musica Almere

4 sterren na 177 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en mooi op tijd en goed warm bezorgt, zeer tevreden ☺

, 17-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was perfect en de bezorging met een half uur.

, 07-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

IK geef 5 sterren .. Het eten is heerlijk en de bezorger krijgt van mij 6 sterren. En een goede fooi.

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza prima was, maar een bezorgtijd van 1hr45?! Niet gewoon

, 30-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben genoten van de heerlijke pizza's die keurig op tijd en gloeiend heet werden bezorgd. Ristorante Musica is een echte aanrader wanneer je van dik belegde, verse pizza's houdt!

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

als altijd prima!

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer super Tevreden pizza,s waren lekker 😍 En ook nog goed warm. Perfect op tijd. Helemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bodem was uitstekend. Zacht maar knapperig. Lekker veel knoflook, maar niet te veel. Niet te zout, maar ook niet te flauw. Precies goed. Alleen de artisjokken hadden velletjes die heel taai waren. Dat was jammer. Voor de rest een uitstekende pizza!

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

we hadden bolnesesaus bestelt twee keer en kregen maar 1 bak er bij beetje jammer verderwas de vouwpizza prima

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's bij Musica zijn altijd goed. Maar bestel geen extra ingrediënten. Die worden nooit geleverd. Maar je moet wel betalen voor 1 euro per ingrediënt. De bezorging is heel slecht. De standaard bezorging is een uur. Gisteren moesten we ruim 1,5 uur wachten. Telefonisch werden we heel slecht te woord gestaan. Slechte service. Erg jammer want ik heb liever een echte pizza van Musica dan een Domino's of NY. Maar Domino's en NY service is betrouwbaarder. Musica moet echt hun service verbeteren.

, 03-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel op tijd bestellen want dit duurde 1 uur.

, 26-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Zeer goede pizza.

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als je restaurantprijs betaald mag je ook deze kwalitiet verwachten. De schnitzel van mijn man was geen doorkomen aan. Daarbij werd de bestelling ruim 45 minuten later bezorgd dan aangegeven zonder een melding van het restaurant. En ondanks dat wij hadden aangegeven de bestelling compleet te bezorgen was men wéér wat vergeten. Deze keer de patat, de vorige keer de drank.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel al 20 jaar eten bij dit restaurant maar de laatste 3 keer was de wachttijd veel te lang. 17.30 bestellen en 19.20 uur pas geleverd kan echt niet. Dat houdt mij de volgende keer wel tegen om weer een bestelling te doen.

, 19-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging keurig op tijd. De gekozen gerechten waren heerlijk.

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alle 3 de pizza's extreem veel rauwe bloem op de bodem , Paprika was rauw.

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza was prima, bezorging op tijd maar had wat hartelijker gekund

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!!

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizzas werden snel bezorgd maar waren niet erg warm. De pizza shoarma was al een aantal keren opgewarmd, het vlees was kurkdroog en de pizza was bijna niet belegd. Wij hebben bij 2 pizzas betaald voor extra ingrediënten maar die zaten er niet op. Wij bestellen hier zeker nooit meer.

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's! Maar een uur wachten is toch wel erg lang.....:(

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Bleek bestelling ook nog verkeerd te zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal gesproken krijgt de kwaliteit minstens 4 sterren. Maar iik had aangegeven dat ik geen ei wilde en dat zat toch in mijn calzone helaas.

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Foutje van de pizza met ui , wat zonder had moeten zijn,prima opgelost. Ook de knoflooksaus nog nageleverd. Twee fouten in 1 bestelling :-( Niet onze pizzeria meer, jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Punctueel en erg lekker

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren erg donker tegen aangebrand aan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De vulling was heerlijk, maar de pizza zelf was slap

, 07-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Waardeloze service! 1 uur en 3 kwartier wachten op 2 pizza’s en een bakje champions is echt buiten proportie. Alleen maar slappe excuses en weinig begrip. Hier dus nooit meer!

, 05-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk!!!!

, 04-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 heerlijke pizza's. Snel bezorgd!

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren weer heerlijk. De minestronesoep hadden wij voor het eerst besteld, deze was wel lekker maar smaakte niet erg vers. Groenten die erin zaten waren heel zacht geworden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza’s waren goed, een ervan een klein beetje zwart aan de rand. Verder prima op smaak. Bezorging helaas meer dan een uur later dan gepland! Bezorger wel vriendelijk en verontschuldigde zich daarvoor.

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tweede keer op rij dat ik bij een online-bestelling 1,5 uur voor 3 pizza’s moest wachten. Weet niet of het aan het online bestellen ligt, want telefonisch ging dat wel sneller. Nadeel is ook dat de indicatie dat het zo lang ging duren pas later kwam, nadat de bestelling geplaatst en betaald was.

, 26-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwalitiet weer en was blij met de nieuwe tool die je op de hoogte houdt van de status van de bestelling. 🙏

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele snelle bezorging! Pizza was zelfs nog iets te warm om op te eten. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had s`middags al besteld met de mededeling om 18.00 te bezorgen. de bezorger was er om 17.45 Eten was warm , doch niet heet , maar prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks probleem met printer was mijn bestelling nog vlot bezorgd. Ook telefonische kennisgeving van vertraging gekregen. Eten was lekker en ondanks de vorst warm bezorgd. Vriendelijke bezorger

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Los van het feit dat het vrij lang (40 min) duurde kregen we ook twee totaal andere gerechten!? We hadden trek en hebben het maar zo gelaten maar wel apart dat dit niet eens opgemerkt is...

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren lekker maar het duurde wel erg lang. Meer dan anderhalf uur op gewacht. Dat zijn we niet gewend

, 13-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend!

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ruim 5 kwartier moeten wachten op bestelling, zeker niet gewend va jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima! Eten zoals altijd goed en de bezorging, op zondagavond, erg snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas niet zo tevreden. Bestelling kwam 20 min. te laat en bij aflevering bleek de bak met bolognesesaus niet geleverd. Gelijk gebeld en het zou nabezorgd worden. Ondertussen de steeds kouder wordende pizza toch langzaam hapje voor hapje gegeten (want had inmiddels knagende honger gekregen) in de hoop dat de saus snel geleverd zou worden voor mijn laatste restje pizza. Uiteraard werd de saus pas ver na mijn laatste droge korst geleverd...jammer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal vind ik het redelijk snel bezorgd maar ik moest deze keer wel anderhalf uur wachten, en dat vond ik toch wel een beetje lang. Ik stond klaar om te gaan bellen toen de bezorger er eindelijk was. Kwaliteit was ook iets minder dan normaal, de bodem viel snel uit elkaar. Maar nog wel genoten van de pizza!

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke (vis)pizza, die snel bezorgd werd

, 07-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Laatste paar keer Pavarotti dubbelgeslagen Pizza's besteld, maar minder vulling dan vroeger en veel en veel te vet! De doos is aan de onderkant al heel erg nat van het vet. Wat is er gebeurd in de keuken?

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten wss goed besteller beleefd. Duurt alleen lang. 1 uur voor 2 pizza's.

, 23-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste originele pizza's uit Almere Goed belegd Let wel op als je extra beleg besteld. Dat wordt wel eens vergeten (zoals gisteren)

, 15-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beide pasta gerechten waren gaar en daardoor niet lekker, jammer

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig optijd, heerlijk heet en weer verrukkelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal is het prima het eten maar nu was het lauw toen het aan kwam .. dat was een beetje jammer.

, 30-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur te vroeg bezorgd. Eten was goed

, 28-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel niet meer. Deeg niet gaar en bestelling incompleet. Daarnaast lang zo lekker niet als vroeger. Erg jammer.

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een uur wachten was lang, maar de pizza was perfect.

, 18-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lang moeten wachten, 2 uur tussen bestelling en bezorging. Vandaag een enorme tegenvaller. Deeg van de pizza was taai, niet echt lekker warm. Als dit mijn eerste bestelling wa, zou het ook mijn laatste zijn. Koerier was vriendelijk.

, 13-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mede door het slechte weer begrip voor de late bezorging (meer dan 2 uur gewacht) Maar teleurstellend was, dat op de pizza Andrea de parmaham vergeten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza was prima, tri di pasta viel tegen, sommige pastadelen waren droog en onderin was het aangebrand

, 09-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was heel warm, smaakte goed, Wachttijd was geen probleem, Tip misschien via whatsapp os sms schatting wachttijd doorgeven

, 08-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza en snel bezorgd!

, 28-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza was al lauw/koud bij aankomst. Erg onaangenaam is de zoveelste keer. Bezorging duurt ook vrij lang.

, 27-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren lauw, tegen koud aan. Ze werden ook op de fiets bezorgd van muziekwijk naar waterwijk. Gebeld maar volgens de mevrouw kon dit beslist niet. Kwamen uit de oven. Wel een gratis pizza beloofd voor volgende keer, maar de mevrouw bleef het ontkennen. Jammer, normaal altijd goede pizza's.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is niet super van kwaliteit. Bodem van de pizza was sompig en de pasta toen deze eindelijk kwam erg smakeloos. Misschien was die niet zo goed gelukt omdat deze eerst vergeten was. Toen we na 1,5 uur eindelijk onze bestelling kregen bleek deze niet compleet. Wel een excuus gekregen.

, 22-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza quatro note leek niet helemaal gaar terwijl het pastagerecht overgaar was. De pasta hebben wij na een paar hapjes weggegooid, echt niet te eten.

, 21-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 Pizza's besteld slecht belegd 3 plakjes ham en salami weinig kaas erg harde brede kost de andere pizza het zelfde heel weinig tonijn jammer!

, 13-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima geregeld erg lekker

, 09-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerde pizza bezorgd. Na telefonisch contact direct de juiste gebracht.

, 09-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza’s waren heerlijk. Stokbrood kruidenboter was een beetje droog. Kruidenboter was overigens wel erg lekker.

, 23-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd weer even goed. Vriendelijke mensen, prima eten en snelle service. In het weekend kan het wat langer duren, maar daar is het weekend voor!

, 16-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijke pizza's en veel keuze!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal goed..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top pizza's verder prima op tijd bezorgd

, 09-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al vaker besteld bij Musica , en we zijn erg tevreden over de kwaliteit van het eten en bezorging . Áltijd genoeg , netjes verpakt en goed warm .

, 02-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Goede service en heerlijke pizza's.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd hele lekkere pizza's! Vanavond was echter de bezorging een kwartier te laat, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.

, 26-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten goede bezorgin.

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's, ook goed op temperatuur en lekker snel in huis. Ik blijf altijd tevreden met musica, als restaurant en als bezorging.

, 11-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechten van Musica vind ik vaak erg goed! De smaak is top en ze geven altijd genoeg mee. Echter was de smaak deze keer niet heel goed. Er was teveel olie gebruikt en er zat weinig smaak aan. Bezorging was als gewoonlijk weer top!

, 11-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza, minder zout wat erg fijn is. Volgende keer weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende pizzas! Super service en snelle bezorging per fiets! Klasse!

, 05-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had 2pizza's besteld. Helaas kreeg ik een verkeerde pizza. Gebeld en er zou een nieuwe gebracht worden. Dus mijn man was al klaar en toen kwam mijn pizza. Nadat ik zelf om enige compensatie voor het ongemak vroeg had kreeg ik een blikje cola aangeboden!!! Dit vond ik zo raar...ik zei doe dan maar een lekker toetje, kreeg ik 1 toetje nl.een verpakt ijsje!!!! Dus we hebben apart gegeten en één van ons had een toetje. Slechte service. De pizza smaakte overigens wel goed.

, 20-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik was vele jaren een zeer tevreden klant. Helaas was de laatste bestelling (spaghetti met zalm) erg tegengevallen. Amper saus, erg droog en dat gold ook voor de zalm. Jammer van de 10,50. Hopelijk een tijdelijke misser. Bezorger was zeer vriendelijk.

, 11-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza! Misschien een idee om ook een kinder pizza (klein formaat) op de menukaart te zetten?

, 11-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd erg lekkere Italiaanse pizza gegeten, verreweg de beste Pizzeria van Almere!

, 06-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 2e maak binnen 4 maanden verkeerde bezorgd. Penne 4formage besteld en pizza 4formage gekregen. Bestelling is wel opnieuw bezorgd. Kwaliteit is overigens perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's werden na een goed half uur bezorgd. Ze waren warm, goed belegd en heerlijk!

, 04-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de pizza zat geen ei? Tevens weervte vroeg bezorgt. Ik snap niet waarom je nog een bezorgtijd aan kan geven. Er wordt toch niet aan deze gehouden. Nu een half uurtje vroeg.

, 29-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, goed warm en lekker!

, 27-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit en smaak van de pizza's zijn net voldoende, naar Nederlandse maatstaven. Het meest kwalijke is de bezorging; Na een uur en een kwartier te hebben gewacht, er maar eens achteraan gebeld. Ze waren de deur nog niet uit. Uiteindelijk hadden we na ruim anderhalf uur 3 pizza's binnen. Van de 4... De 4e pizza volgde na nog eens 3 kwartier. Als compensatie kregen we een heel blikje cola. Nooit meer...

, 26-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim een uur en een kwartier gewacht, vervolgens gebeld en toen werd er gezegd dat de pizza nog niet onderweg was.

, 25-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Extra (ananas) ontbrak. Verder alles naar wens. Bezorging: heel snel.

, 21-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur gewacht op 1 pizza die helaas dit keer niet lekker was.

, 19-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste pizza's ever! :)

, 16-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Betaald voor champignons, weer niet gekregen. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed

, 09-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit prijs goed, snel bezorgd en via de app besteld en betaald

, 08-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lasagne was weer erg lekker. Spaghetti Aglio e olio was deze keer wel erg pittig. Ook vrij Grove stukken peper erin. Gemarineerde olijven zijn echt verslavend. ....zo lekker mmmm

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza en snel bezorgd.

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en heerlijke dunne pizza's!

, 27-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling en betaling via de site is belachelijk. Telefonisch bestellen werkt, maar om de betaling mogelijk te maken moest men een extra mannetje langs sturen. En aan de deur alleen contant betalen is echt niet meer van deze tijd

, 25-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pasta besteld met brood en kruidenboter. Brood zware deegklomp, niet gaar. Pasta met hele vette saus en heel veel gesmolten kaas. Smaakte nergens naar. Bestel al jaren bij Musica, maar kwaliteit wordt steeds slechter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben lang niet meer besteld daar de vorige keer de bodem wat aangebrand was en flinterdun.We dachten we proberen het weer,maar helaas wederom teleurstellend. De bestelling was en een half uur te laat en de bodem en rand waren taai.Geen volgende keer voor ons meer,jammer.

, 20-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Daar Lusten honden geen brood van T spijt me niet te vreten was t

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren er binnen een uur en ze waren goed warm. Ik had alleen gevraagd om het ei op twee pizza's weg te laten, maar dat was niet gebeurd.

, 04-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij bestellen alleen bij jullie omdat wij jullie de beste van almere vinden En de kwaliteit en smaak waarderen. maar helaas viel deze erg tegen nu. Pizza was zacht, krokante bodem had de pizza niet. Pizza was zompig en zuur. Nadat ik gebeld had kregen we 2 nieuwe pizza die erg snel geleverd waren. Deze waren iets beter dan de 1e pizza's maar helaas niet wat wij gewend zijn van Musica. Wij hopen dat de kwaliteit van vroeger weer terug komt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed heet maar pizzabodem was in het midden helaas te zacht.

, 02-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza voor een juiste prijs. Makkelijk bestel methode en binnen redelijke tijd heet bezorgd! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 28-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super makkelijk en snel en de pizza op gewenste tijd bezorgd en het smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Doorgaans dik tevreden maar dit keer was de (dubbelgevouwen) pizza een beetje verbrand. Een deel van de bovenkant was zelfs verwijderd. Kan gebeuren, volgende keer weer als vanouds.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 pizza's besteld. Waarvan 1 pizza Hawaï en 1 met 4 kazen met als extra topping ananas. Bij het open maken van de dozen zat er geen ananas op de 4 kazen maar wel veel ananas op de Hawaï!! Was dit een foutje of de bestelling gewoon niet goed gedaan? Al stond het op de bon wel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza's. Goed warm en binnen een half uur bezorgd

, 22-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren erg lekker alleen jammer dat op de musica geen ei zat?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was deze keer het deeg van de beide pizza's Pavarotti niet gaar. Ook de inhoud was nog niet goed, veel vocht en de uien waren nog te rauw . De pizza's hadden denk ik nog wel 5 minuten langer in de oven gemoeten. Jammer.

, 17-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizzas waren lekker, maar we hebben er vanaf moment van bestellen (via internet) 55 min. op moeten wachten en dat is echt te lang.

, 11-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestelde een pizza mandolino met extra mozzarella en tomaten en kreeg helaas champignons en tomaten. In de bevestigingsmail stond het goed, op de handgeschreven nota verkeerd.

, 01-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top, zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza, heel snel bezorgd!

, 27-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren nog lekker warm, op tijd bezorgd. Ik kon op de site alleen maar dingen toevoegen, niet iets verwijderen van de pizza of vervangen (tip voor de site!). Dat heb ik in de opmerkingen geplaatst, Musica heeft dat helemaa naar wens verwerkt. Top dus!

, 17-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza erg zout, pasta plakkerig en weinig smaak

, 14-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza's, lekker en snel bezorgd

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij halen hier al 15 jaar onze pizza's en ze zijn nog steeds van uitmuntende kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde wat lang voordat de bestelling bezorgd werd ongeveer 1 uur en 15 minuten. Maar de kwaliteit van de pizza's was prima. De vriendelijkheid aan de telefoon, nadat de bestelling geplaatst was en die van de bezorger was ook prima. Vandaar 4 sterren.

, 24-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was heerlijk, maar we moesten er echt heel lang op wachten dat was minder.

, 22-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Leuk bezorging met elektrische fiets

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijke pizza van Musica!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

SUPER!!! Alsof ik bij jullie zelf zat! De gevraagde extra salade zat er ook bij CHAPEAU! Aanrader±±

, 15-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was stokbroodje niet warm en knapperig maar taai en koud. Pizza was ook niet echt warm te noemen helaas ..wel lekker dat wel

, 14-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur moeten wachten.

, 11-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza's. Snelle levering.

, 08-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza en een snelle bezorging

, 27-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

fantastische eten, echt lekker... alleen jammer dat na 1 uur en een kwartier nog niet bezorgd was. restaurant had kunnen bellen om door te geven dat het erg druk was en dat wat later zou worden. Wij hebben zelf moeten bellen. precies 2 uur na te hebben besteld was het eten bezorg verder lekker gegeten!! wij hopen op een gratis pizza? groetjes Montse Puyol

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1800hr online bestelling gedaan , 2010hr werd de bestelling bezorgd, en nog de verkeerde pizza's ook

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk ! Ga hier vaker bestellen ?

, 25-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza was prima. Alleen dit is al de tweede keer dat Musica mijn bestelling niet van Sitedish door krijgt. (Zeggen ze) Dus heb ruim een uur moeten wachten :(

, 24-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tomaten saus was zoeter dan voorheen. Verder waren pizza's goed. Alleen jammer dat als je een bezorgtijd invult dat ze zich daar niet aan houden! Dit is al de tweede keer!

, 17-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling werd pas na 1,5 uur bezorgd en er zat niet veel smaak aan de pizza.

, 13-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza waren erg donkere harde bodem en sommige stukken zwart. Dit ben ik absoluut niet gewend bij musica. We hebben 1,5 uur moeten wachten op de bestelling. Ook dit ben ik niet gewend zonder bericht hiervan te ontvangen. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was oké. Anderhalf uur gewacht op 1 pizza.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, lekker warme. pizza's. Binnen het uur lagen ze op het bord

, 30-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizzas waren lekker ..zag geen verschil tuusen medium en large en het beleg erop mag wat royaler

, 28-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er staat niet op de site dat er een toeslag komt als je online betaalt. Niet bekend hoe groot een medium en grote pizza is. Nabellen met Risorate nog steeds niet. Onduidelijke keuze voor afhalen of brengen.

, 17-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik denk dat dit de laatste keer was dat ik hier besteld heb erg jammer. Vorige bestelling duurde ruim 2uur voordat het er was. Gister een uur erop gewacht toen gebeld waar ze bleven en waren ze net onderweg. De eerste koerier kon het niet vinden zei de bezorger. Waarschijnlijk pizza opnieuw opgewarmd de randen waren zwart en pizza knetter hard.heb er een foto van gemaakt. Had zo honger dat ik het maar gegeten heb maar liever niet meer. Mvg mya bode Tweede brikzeilhof 3

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde 5 kwartier. Beleg lag naast de pizza ipv erop. En pizza was vrij taai en smakeloos. Dat kunnen we zelf veel beter in onze gewone oven!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Twee pizza's. De Margerita iets lekkerder dan de Funghi (deze was wat slapper). Prima gegeten hoor.

, 14-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Échte Italiaanse pizza's en dat proef je!

, 05-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer prima

, 19-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben beter gewend. De lasagne was meelerig en de pizza was erg nat de hele doos was doorweekt. Een teleurstelling omdat ik dit restaurant in het verleden erg go

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's en pasta 's en bezorging super snel. Echt een aanrader!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd en de pizza's zijn heerlijk!

, 08-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren zoals altijd weer erg lekker. Op vrijdagavond pizza's besteld welke na +/- een half uur werden bezorgd, erg netjes voor een vrijdagavond.

, 07-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza was helaas niet meer echt warm. Het voorgerecht was prima.

, 31-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza smaakte goed. Alleen worden er helaas regelmatig toppings vergeten. Ik miste bijv deze keer mijn champignons. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hebben een uur moeten wachten op het bezorgen van de pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur op de bestelling gewacht en het eten was koud, het vlees was doorgebakken en de aardappels waren niet te vreten... voorheen was het eten daar erg lekker maar ga daar niet meer bestellen...

, 29-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We komen vaak in Italië en eten geregeld in restaurants . Dit restaurant doet niks onder echt heel goed . We komen zeker nog een keer eten ????